Wednesday 1 May 2013

Anugerah

holaaaa periĆ³dicos simios todos??
haha bajet kau boleh speaking spain laa kan. padahal kau buang 45 saat kau pergi tanye pakcik google.

SALAM ALAYKA and HAPPY LABOUR DAY

harini 1 Mei. so lagi beberapa minggu je kitorang kene decide hal hal yang penting untuk masa depan. nanti nak masuk unibersiti. yayyyy ! result untuk matrikulasi dah dapat. kitorang semua dapat matrik perlis kecuali nini, dia dapat melaka. haaaaa. acane jadi cenggitu ?? pikirlah sendiri. malas nak jawab. aku sejak sejak ni kene simptom malas tahap iron man 4. hehe. bende yang aku nak cerita ni pun dah berkurun terjadi nya. haha. kene paksa dengan qiqi baru la nak update. btw kalau korang baca entry lepas minah tu pedajal aku kann. majo gambar aku yang die letak kannn.. memanggg. nah ni aku bagi satu lagi. hihi

my name is anna and i'm not a terrorist.
lempang nakk??

tadi masa aku makan biskut jagung cicah air teh o, ehh tercerita pulakk. k lantak. ade macam macam bende nak tulis then sekarang idea semakin berkurangan dan pastinya kalian semua akan merasai kebosanan yang maha hebat. sobs. k macam nak lempang aku lagi kann. 

yang terlibat untuk anugerah ni aku, qiqi dan lala. aku ni datang paling awal la antara kitorang bertiga. dalam pukul 9 cenggitu. itupun program baru start and terasa menyesal pulak datang awal. mereka berdua datang nye dalam pukul 10 lebih cenggitu then terus daftar and amek port yang telah disediakan. dah setengah macam tu masing masing dah panas disertai dengan mulut yang nak bercerita dengan rakan rakan lama yang sudah beberapa bulan tidak ketemu lebih lebih lagi budak ar razi yang mulutnya seperti terkena belacan goreng. apakahhhh?? k tarik napasss hembusss. hah ! hehe

una mira pun datang join kitorang. ajak keluar g toilet. on the way tu mulut memasing memang kalau korang dengar nak aje suruh berenti and korang akan cakap cuba cakap serentak. apakahh lagi ini ?? hehe. k tak lawak.

comeyy tak weolss??

coomeyyyy

the pendeks one is anna. heh. with una cikgu mima and hana
macam sama je bunyik belakang nye. k kite tukar
nurul . filzah . afnani *motipp

pakai jubah pun muke tegangg je.
k kite lawak je. awak sedang serius je kan. ehhe

dah habis semua kitorang pun  gerak kat meja cecikgu kat luar hall tu. nak jumpe cikgu su. lepas salam terus snap gambar dulu. haha kitorang kann. le lorat le kepoh elelelelele hah hoh. sekeh nakk?? k tatot itee


cikgu su : awak buat ape je cuti panjang ni ?
kitorang : duduk rumah jee. xkeje pun

hehe. kitorang sembang panjang kut. sampai semua orang dah balik. tapi kau ingat aku rajen ke nak tulis semua ape yang kitorang cakap?? dalam karangan upsr pmr spm pun aku xrajen nak tulis dialog apatah lagi wawancara temuramah dan seumpama dengannya. k merapu lagik.

ade lagik sebenarnya cerita pasal anugerah ni tapi aku kann ade simptom malas so malas laa nak taip lagi. pasal post office dengan cik jah. kalau rajen nanti lala sambung pulak. hehe.

p/s : gambar semua non edited. original aku kasi korang tengok. aku kann ade simptom malas. tanye aku lagik buat ape. k tolong lempangg kasi pengsan kali ni.





No comments:

Post a Comment